Ізотова, Анастасія Сергіївна2025-01-082025-01-082024-12Ізотова А.С. Методи редизайну у формуванні середовища продуктивного навчання. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 98 с.https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/66123Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к. арх., доцент Гнатюк Ліля РоманівнаНа сьогодні велика кількість українських шкіл, в результаті повномасштабного вторгнення, зазнали повного знищення чи часткового пошкодження та вимагають відновлення. Враховуючи це необхідно виокремити універсальні методи по відновленню споруд та впровадженні новітніх освітніх вимог по облаштуванню шкіл. Сучасні школи це універсальні розвиваючі комплекси, що не тільки забезпечують інтелектуальний розвиток, а й сприяють психологічній реабілітації дітей. В таких закладах велику увагу приділяють підтримці ментального спокою, комфорту та концентрації. Впровадження методів редизайну дозволяє створити ефективний, гнучкий простір, що сприяє підвищенню продуктивності навчання, заохочує до співпраці, розвитку комунікаційних навичок та творчості учнів. В результаті така робота сприятиме розвитку концептуального бачення шкільного простору, який здатен підтримувати навчальні та соціальні процеси на найвищому рівні, що є надзвичайно важливим в умовах післявоєнного відновлення країни.ukкваліфікаційна роботашколафункціональні приміщенняредизайнпродуктивність навчаннябезпекадоступністьінклюзивністьсталий розвитокпродуктивністьекологічністьМетоди редизайну у формуванні середовища продуктивного навчанняOther