Шостак, Оксана Григорівна2017-12-092017-12-092017-102519-4038http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31757У статті йдеться про алгоритми прочитання творів письменників корінного походження на прикладі роману Сюзан Паувер "Танцівник по траві". Паувер відкриває через свій роман для широкого читацького загалу невідомі сторони життя народу сіу. Письменниця по-своєму трансформує традиційні образи і ситуації, так добре відомі читачеві із західним світоглядом, у образи і ситуації, укорінені у культурі народу дакота.The article deals with reading algorithms for the Native American writings. Susan Power's "Grass Dancer" is taken as an example. In this work Power acquaints Western readers with life beliefs of Sioux nation. The writer transforms traditional images and situations that are well known to the reader with the western outlook into images and situations rooted in the Dakota culture.Статья повествует об алгоритме прочтения произведений писателей коренного происхождения на примере романа Сюзан Паувер "Танцующий по траве". Паувер открывает читателям некоренного происхождения мировоззрение и привычный уклад народа сиу. Писательница трансформирует традиционные для западного мировоззрения ситуации и образы в образы и ситуации характерные для народа дакота.ukКорінні жителі Північної Америки, дакота, індіанці, сіу, хейокаNative Americans, Dakota, Indians, Sioux, heyoka.Коренные жители Северной Америки, дакота, индейцы, сиу, хейока.ПАМ'ЯТЬ ЯК ІНША РЕАЛЬНІСТЬ У РОМАНІ СЮЗАН ПАУВЕР "ТАНЦІВНИК ПО ТРАВІ"MEMORY AS ANOTHER REALITY IN THE NOVEL SUSAN POWER ''DANCER OF HERBAL''ПАМЯТЬ КАК ДРУГАЯ РЕАЛЬНОСТЬ В РОМАНЕ СЮЗАН ПАУВЕР "ТАНЦОВЩИК ПО ТРАВЕ"Article8382