Родюк, Вадим Костянтинович2021-02-122021-02-122020-12-21https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46954Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Макаренко Руслан ОлексійовичМеханізація крила являє собою систему пристроїв (закрилків, щитків, предкрилків і ін.), Призначених для управління підйомної силою і опором літака головним чином з метою поліпшення його ЗПХ. Однак ці ж пристрої можуть застосовуватися для підвищення маневрених можливостей легких швидкісних літаків, а частина з них, наприклад предкрилки, - для збільшення значень Cymax і αкр для поліпшення маневреності при польоті на великих кутах атаки. Роль засобів механізації крила в міру розвитку авіації весь час зростала. Це пояснюється тим, що поліпшення льотно-тактичних характеристик літаків, і зокрема збільшення швидкостей польоту, з одного боку, визначалося розвитком силових установок (переходом на газотурбінні двигуни, зростанням тягоозброєності) і застосуванням стріловидних крил, а з іншого боку, супроводжувалося збільшенням питомої навантаження на крило внаслідок того, що частіше злітна маса літака росла швидше, ніж площа крила, і зменшенням відносної товщини крила, коли зменшувалася і несуча здатність крила (зменшувалися значення коефіцієнта підйомної сили Сya ). Перед тим, як приступити до проектування, необхідно вивчити та проаналізувати існуючі типові конструкції, виявити їх особливості та недоліки, які зустрічаються в експлуатації. Для цього можуть бути використані вітчизняні та зарубіжні конструкції аналогічного призначення, що були опубліковані у літературі.ukдипломна роботамагістрмеханізація криласистема керування керування передкрилкамипараметричний аналізпроектуванняРозробка та дослідження системи керування механізацією крила ближньомагістрального вантажного літака зі злітною масою 51-56 тоннLearning Object