Осадчук, Владислав Богданович2021-02-122021-02-122020-12-21https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46956Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Лук'янов Павло ВолодимировичПризначенням паливної системи є розміщення на ПС палива, та забезпечення його безперебійної подачі до двигунів, а також до ДСУ на всіх режимах роботи і висотах польоту ПС при широкому діапазоні температур. Крім того на великій кількості ПС паливо використовується для охолодження масла, системи кондиціювання, агрегатів, радіоелектронної апаратури, балансування ПС, приводу постійної частоти обертання генератора та ін., а також як робоча рідина у різноманітних автоматичних пристроях. Наприклад управління лопатками вхідного направляючого апарату та керування стулками реактивного сопла. Під час проектної роботи описуються основні принципи виконання розробки принципової і конструктивної схем паливної системи, що включає також порівняльний аналіз переваг та недоліків різних схем і різних конструктивних рішень даної системи, а також опис роботи й особливостей конструктивного виконання. Проводяться експерименти пов’язані з покращенням витратних характеристик з використанням різних насадків на кінці трубопроводу аварійного зливу в разі виникнення небезпечної ситуації.ukдипломна роботамагістрпаливопаливна системапроектуванняконструкціїсистема аварійного зливу паливаРозробка та дослідження паливної системи пасажирського літака з 2 ТРДД та злітною масою 220 тоннLearning Object