Пілецька, Саміра ТимофіївнаКорж, Марина ВолодимирівнаМаліношевська, Катерина ІванівнаЧуніхіна, Тетяна Сергіївна2021-04-282021-04-282019Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практика: [Монографія] / М. В. Корж, С. Т. Пілецька, Т. С. Чуніхіна, К. І. Маліношевська . – К. : ЦП «Компринт», 2019. – 449 с.339.5:005.334https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49976Монографія присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних аспектів формування міжнародної маркетингової стратегії антикризового управління підприємством, та теоретико-методологічні основи антикризового управління економічною стійкістю підприємств.ukстратегіяміжнародний маркетингантикризове управлінняпідприємствоекономічна стійкістькризаСтратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні : теорія і практикаBook339.5:005.334