Смерічевський, Сергій ФранцовичSmerichevskyi, Serhii Frantsovych2020-06-242020-06-242003Смерічевський С. Ф. Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”) // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – № 469 : Логістика. – Л.: НУ "Львівська політехніка", 2003. - С. 304–309.http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43700У сучасних умовах визначальним чинником конкурентоспроможності підприємства є якість продукції, що випускається, тому головним завданням менеджменту стає забезпечення гарантії високої якості. Передусім це стосується великих виробничих комплексів, продукція яких обчислюється багатьма тисячами тонн чи мільйонами одиниць виробів. Споживачі такої продукції щодня відчувають різницю між високою якістю і стабільно високою якістю. Тому менеджмент якості виступає як найважливіша складова системи управління корпорацією.Розглядається питання еволюції системи управління якістю виробництва при його маркетинговій орієнтації. Досвід роботи “Концерну Стирол” дає змогу зробити висновки про необхідність перегляду існуючої концепції вдосконалення системи якості.The article descrides the evaluation’s problems of quality management system in production connected to its market-orientation. The Concern Stirol’s experience lets it to draw a conclusion about necessity of current conception’s reconsideration this system’s improvement.ukтрансформаціясистема якостімаркетингсистема управлінняТрансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”)Article658.562