Кушнарьов, Владислав Максимович2021-02-122021-02-122020-12-21https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46950Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Головко Юрій СтефановичДля сучасної авіації задача зведення до мінімуму впливу метеорологічних умов на регулярність польотів є дуже актуальною. У її рішенні одне з основних місць займає захист літаків і вертольотів від льодоутворення. Одним із провідних напрямків у цій сфері є створення найбільш ефективної системи протикригового захисту, яка б за своїми параметрами безпеки польоту, економічності, експлуатаційної технологічності, ремонтопридатності, ефективній роботі при різних умовах експлуатації відповідала б сучасним потребам світового ринку. Льодоутворення, тобто відкладання льоду на поверхні літака а бо на окремих частинах конструкцій, на вхідних отворах деяких приладів, відбувається найчастіше під час польоту у хмарах чи при дощі, коли переохолоджені краплі рідини, що містяться в хмарах, зіштовхуються з літаком і замерзають.ukдипломна роботамагістрпротикригова системарозробкагідравлічний розрахунокметодикаРозробка та дослідження протикригової системи транспортного літака зі злітною масою 35-40 тоннLearning Object