Фурдат, Оксана Юріївна2023-06-282023-06-282023-06Фурдат О. Ю. Створення соціальної реклами на патріотичну тематику. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 70 с.https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59920Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувача вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи доктор філософських наук, професор Христокін Геннадій Володимирович.з початку повномасштабного вторгнення значно зріс інтерес до соціальної реклами на патріотичну тематику. Вона формує свідому поведінку суспільства, підіймає патріотичний дух, спонукає людей до підтримки та допомоги військовим. Рівень патріотизму значно підвищився, і рекламні кампанії такого типу, дають позитивний результат. Соціальна реклама може закликати до об’єднання, популяризувати українське, розповсюджувати ідеї, які важливі для суспільства, формувати патріотичний настрій та бажання, задля діяльності, яка приноситиме користь державі. За останній рік соціальна реклама дедалі більше з’являється в нашому полі зору, але все ж таки їй не приділяється достатньої уваги. Отож, створення і дослідження соціальної реклами на патріотичну тематику є дуже актуальною темою.кваліфікаційна роботарекламапатріотична тематикаконтентвідеорекламасоціальні мережіСтворення соціальної реклами на патріотичну тематику