Тасмали, Галина Вікторівна2021-07-282021-07-282021-04-07Тасмали Г.В. Стильові особливості поведінки у конфліктних ситуаціях студентів з різним рівнем тривожності // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 5-9 квітня 2021 р.) / [ред. кол.: Н.В.Лагодубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2021. – C. 105-106.УДК 001:378-057.87 (063)https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52237Перед психологічною наукою постає завдання сприяти ефективному спілкуванню субꞌєктів у процесі спільної діяльності та життєдіяльності, досягнення взаємодії та отримання потрібного результату. При розв’язанні завдань, які постають перед партнерами, можуть виникати конфліктні ситуації, з яких вони виходять, застосовуючи різні за характером стилі, що позначається на ефективності досягнення цілі спілкування або спільної діяльності. Чим визначаються стильові особливості виходу з конфліктної ситуації суб’єкта, якими його властивостями? Зокрема, з’ясуванню того, як позначається на виборі стилю поведінки у конфлікті рівень тривожності студентів, і спрямовувалося наше теоретико-емпіричне дослідження.ukстильові особливості поведінкиконфліктні ситуаціїтривожністьстудентиСтильові особливості поведінки у конфліктних ситуаціях студентів з різним рівнем тривожностіThesis159.9 (043.2)