Гаман, Володимир Михайлович2021-02-092021-02-092020-12-21https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45869Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Головко Юрій СтефановичДипломна робота присвячена дослідженню принципу проектування протикригової системи літальних апаратів. У роботі проведено аналіз проткригових систем літаків, злітною масою 40 тонн. Розроблено методику проектування протикригової системи. Застосування розробленої методики для проектування протикривих систем та застосування на сучасних літаках. Розроблено протикригову систему циклічної дії. Метод дослідження – цифрове математичне моделювання. Матеріали дипломного проекту рекомендується використовувати може бути застосоване, як у практичних цілях, так і у навчальному процесі підготовки молодих спеціалістів в галузі авіаційної та ракетно-космічної техніки Визначені найбільш оптимальні значення основних параметрів системи, що підтверджено льотними випробовуваннями. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – подальше проведення оптимізації більш широкого списку параметрів системи, накопичення теоретичних а статистичних напрацювань у даній сфері, що повинні лягти у покращену методику проектування протикригової системи літальних апаратів із залученням засобів комп’ютерного моделювання.ukдипломна роботамагістрпротикригова системарозробкатепловий розрахунокметодикаРозробка та дослідження протикригової системи пасажирського літака зі злітною масою 40 тоннLearning Object