Віленська, Наталія Валентинівна2022-06-282022-06-282022-06Віленська Н. В. Розробка бренд-іміджу для українського бізнес-центру. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 45с.https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55562Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кулинич Олександра ІванівнаУ сучасних умовах підвищеної конкуренції, зміни на ринку комерційної нерухомості та активному розвитку відносин зі споживачами, концепція брендингу стала невіддільною частиною для формування стабільної позиції компанії та впізнаваності поміж споживачів. Бренд-імідж, як частина процесу брендингу, виконує вагомі функції на ринку комерційної нерухомості. На базовому рівні – це функція маркера послуг, які надає компанія. Яскравий бренд-імідж стає тією перевагою, яка допомагає виділятись поміж конкурентів та завоювати лояльність споживачів та клієнтів.дипломна роботацільова аудиторіябрендингіміджсоціальні комунікаціїпросуванняРозробка бренд-іміджу для українського бізнес-центру