2014-07-292014-07-292003http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9379Встановлені закономірності виникнення пошкоджень елементів конструкцій авіаційної техніки із часом напрацювання та умов експлуатації. Розраховані та експериментально підтверджені параметри газорідинних струменів, що забезпечують високу чутливість капілярної дефектоскопії. Розроблена методологія порівняльної оцінки вихрострумових та акустичних дефектоскопів для підвищення достовірності результатів контролю елементів конструкцій із алюмінієвих сплавів та композиційних матеріалів. Обґрунтована математична модель визначення експлуатаційних пошкоджень, яка дозволяє вдосконалити діючу систему контролю. Достовірність результатів експериментальних досліджень забезпечується значним банком статистичних даних пошкоджень конструкцій авіаційної техніки та сучасними методами математичної обробки результатів. Запропоновані методи розрахунку параметрів дефектоскопів можуть бути використані при розробці сучасних технологій неруйнівного контролю. Запропоновані конструктивні рішення застосування засобів контролю відповідають світовому рівню.ukобслуговування авіаційної технікивизначення технічного стануремонттехнічне обслуговуванняпошкодження елементівРозробка методів визначення технічного стану деталей при ремонті та технічному обслуговування авіаційної технікиTechnical Report