Мазур, Софія Юріївна2024-07-092024-07-092024Мазур С. Ю. Розробка стратегії просування громадської організації "В єднанні - сила!" у соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 63с.https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64699Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: кандидатка філологічних наук, доцентка Боговін О.В.Існуючі курси й освітні матеріали щодо маркетингу у соціальних мережах переважно спрямовані на потреби бізнесу та корпорацій, орієнтуючись на комерційний успіх та прибутковість. У той час, як громадські організації мають власні унікальні потреби та цілі, які можуть вимагати специфічного підходу до стратегій просування у соціальних мережах. Наприклад, некомерційні організації мають окрему цільову аудиторію як донори або грантодавці, до яких також мають комунікувати. Тому розробка стратегії просування громадської організації у соціальних мережах стає важливим завданням. Враховуючи особливості та цінності громадських організацій, специфіку діяльності й часто обмеженість бюджету на рекламні кампанії, необхідно створити ефективні та етичні стратегії, спрямовані на залучення уваги, підтримку та мобілізацію аудиторії через соціальні мережі.кваліфікаційна роботацільова аудиторіярекламасоціальні мережіволонтерська організаціяпросуванняРозробка стратегії просування громадської організації "В єднанні - сила!" у соціальних мережах