Петращук Олена ПетрівнаПетращук Елена ПетровнаPetrashchuk Olena2014-11-192014-11-192014-01http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11918The article deals with the issue of integrative approach to language training of air traffic controllers in air traffic control simulator. The integrative approach is viewed in terms of two elements of English communicative competency: oral speech skills (listening comprehension and speaking) and language of radiotelephony communication (radiotelephony phraseology and plain English in aviation context).Висвітлено проблему інтегративного підходу до мовної підготовки авіадиспетчерів у процесі навчання на авіадиспетчерському тренажері. Інтегративний підхід розглянуто в термінах двох складових іншомовної комунікативної компетентності: вміння усного мовлення (аудіювання та говоріння) та англійської мови радіозвязку "земля-повітря" (фразеологія радіообміну та звічайна англійська в авіаційному контексті).Освещена проблема интегративного подхода к языковой подготовке авиадиспетчеров в процессе обучения на авиадиспетчерском тренажере. Интегративный подход рассмотрен в терминах двух компонентов иноязычной коммуникативной компетентности: умения устной речи (аудирование и говорение) и язык ведения радиосвязи "земля-воздух" (фразеология радиообмена и простой английский в авиационном контексте).enair traffic controllanguage training of air traffic controlleroral speech skillsradiotelephony phraseologysimulator English language for aviationавіадиспетчерський стимуляторанглійська мова для авіаціїмовна підготовка авіадиспетчерівусно-мовленнєві вмінняфразеологія радіотелефоніїавиадиспетчерский стимуляторанглийский язык для авиацииустно-речевые уменияфразеология радиотелефонииязыковая подготовка авиадиспетчеровIntegrated approach to language training of air traffic controllersІнтегративний підхід до мовної підготовки авіадиспетчерівИнтегративный подход к языковой подготовке авиадиспетчеровArticle