Сидоренко, Ілля Олександрович2024-02-162024-02-162023-12Сидоренко І.О. Обслуговування повітряного руху та виконання польоту в турбулентному сліді. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 272 "Авіаційний транспорт". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 100с.https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62316Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи доцент кафедри аеронавігаційних систем Аргунов Геннадій ФедоровичПроведений аналіз надасть змогу визначити оптимальні методи виявлення турбулентного сліду повітряних суден та підвищити поінформованість екіпажів повітряних суден про потенційну небезпеку. Вихровий слід є неминучим побічним продуктом підйомної сили літака що злітає. Загалом він складається з двох хвилястих вихорів, що сильно обертаються в протилежних напрямках, і вважається однією з найсерйозніших небезпек в авіації. Вихровий слід, створений великим літальним апаратом, може призвести до того, що наступний літак втратить контроль, особливо під час фаз зльоту та посадки. З розвитком сучасного суспільства повітряний рух майже подвоювався кожні 15 років за останні десятиліття, що викликало нагальний попит на виявлення та відновлення параметрів вихрового сліду в управлінні повітряним рухом (УПР) для забезпечення безпеки польотів. або зменшення відстані між літаками.ukдипломна роботакваліфікаційна роботааеронавігаціяобслуговування повітряного рухутурбулентністьбезпека польотівсупутній слідорганізація повітряного рухуОбслуговування повітряного руху та виконання польоту в турбулентному слідіThesis