Оргєєва, Світлана ВолодимирівнаХарун, Олена СергіївнаХачатрян, Вікторія Вікторівна2017-06-292017-06-292017-06-16Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XII міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І Вржеснєвського. – К.: НАУ, 2017. – С. 85-86.http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29883Раціональна побудова і зміст багаторічного тренування у спортивному плаванні визначає рівень результатів спортсменів високого класу. Головною метою тренувального процесу є досягнення не короткочасних спортивних результатів, а необхідного рівня розвитку провідних функцій на всіх етапах багаторічної підготовки, який в подальшому забезпечить досягнення видатних спортивних результатів в зрілі роки. Значна частина багаторічної підготовки в плаванні припадає на пубертатний період розвитку. Його характерною особливістю є гетерохронність дозрівання соматичних і функціональних систем, що створює передумови для своєчасного і спрямованого тренувального впливу на сенситивні періоди зростання і розвиток провідних якостей у юних плавців. При цьому при плануванні багаторічної підготовки і оцінки перспективності спортсмена необхідний облік статевих особливостей, індивідуальних темпів і термінів біологічного дозрівання.ukсенситивні періодипедагогічні впливиаеробна та анаеробна продуктивністьКритерії індивідуалізації та побудова багаторічних тренувань у спортивному плаванні.ThesisЧ51я431796.035:378-057.87(063)