Семеген, Ольга ВасилівнаДемченко, Наталія Іванівна2023-10-312023-10-312023-04-04Семеген О.В., Демченко Н.І. Особливості вольової саморегуляції студентів-психологів // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.345-347https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/613501. Гринців М. Саморегуляція як компонент професійної підготовки майбутнього фахівця. Актуальні питання гуманітарних наук. 2013.Вип. 4. С. 238-245. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_4_31. 2. Царькова О.В. Методи емоційно-вольової саморегуляції психологічного стану студентів. Збірник наукових праць. Психологічні науки. 2013. Том 2. Випуск №10(91). С. 316-320. URL: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/files/64.pdfРегуляція своєї поведінки і діяльності, в тому числі емоційних та вольових процесів, є однією з основних функцій психіки, особливо важливих для людини як розумної соціальної істоти. Воля і емоції відображають навколишній світ та спрямовані на засвоєння знань, умінь і навичок. Сутність волі полягає у свідомій організації та саморегуляції людиною своєї поведінки та діяльності, вона спрямована на цілеспрямоване подолання особистістю труднощів на шляху до досягнення певної мети.ukсаморегуляціявольова саморегуляціястуденти-психологисамонавіюванняОсобливості вольової саморегуляції студентів психологівThesis159.947:159.9-057.875(043.2)