Литвиненко О.Є.Литвиненко, Олександр ЄвгенійовичЛитвиненко А.Е.Литвиненко, Александр ЕвгеньевичLitvinenko A.E.Полухін А.В.Чапкіс А.Б2016-04-032016-04-032009-10Литвиненко О.Є., Полухін А.В., Чапкіс А.Б. Принципи побудови типової комп’ютеризованої системи поточного та підсумкового контролю знань студентів / О.Є.Литвиненко, А.В Полухін, А.Б. Чапкіс // Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу: міжнар. наук.-техн. конф. 21-22 жовтня 2009 р.: тези доп. – К., НАУ, 2009. – С. 52.http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18790Сучасна концепція проектування інформаційних систем для вищої школи вимагає застосування системного підходу, який розглядає організацію навчального процесу як єдиний процес, що складається з ряду окремих взаємопов’язаних компонентів. Кожен з цих компонентів реалізується у відповідному функціональному блоці системи, що проектується.концепціякомпонентипроцесконтроль знаньорганізація навчального процесуПринципи побудови типової комп’ютеризованої системи поточного та підсумкового контролю знань студентівThesisУДК 658.012.56