Кривоносенко, О.П.Коваленко, А.В.Сімонян, Г.В.2024-03-202024-03-202023-11-28Кривоносенко О.П. Стабілізація висоти польоту гвинтокрила /О.П. Кривоносенко, А.В. Коваленко, Г.В. Сімонян // Сучасні технології розробки комп'ютеризованих систем управління рухом: збірник тез доповідей науково-технічної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 28-29 листопада, 2023. - с. 48-49.https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/628071. Блохін Л.М. Методологічні основи та етапи забезпечення конкурентноздатності процесів стабілізації існуючих рухомих об’єктів / О.П.Коивоносенко, С.І. Осадчий – К.: Вісник НАУ №2 (39), 2019. – С. 61–68.Автономні гвинтокрили добре маневрені та мають шість ступенів свободи маневреності, тому вони підходять для широкого спектру завдань, таких як кінематограф, сільське господарство, інспекція, спостереження, пошук і рятування, розвідка та багато іншого. Здатність вертольота зберігати певний стандартний стан під час виконання певних завдань є критично важливою для успішного виконання цих завдань. Це можна зробити під час рятувальних операцій під час зависання над кораблем або під час польоту поблизу ліній електропередач або вітрових турбін для їх перевірки. У вітряну погоду це стає серйозним викликом для будь-якого пілота, а отже, автопілот, здатний ефективно враховувати дію вітрового збурення є реальною альтернативою. У цій роботі представлено конструкцію управління поздовжньою, поперечною та вертикальною стабілізацією гелікоптера з наявністю вітрового збурення з внутрішньою властивістю надійності параметрів керування і невизначеності моделі вітру.ukгвинтокрилзавданняконструкціясхема управлінняконтролерманевреністьСтабілізація висоти польоту гвинтокрилаThesis629.3.025