Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9751
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСімкова, Тетяна Олексіївна-
dc.date.accessioned2014-09-13T18:38:44Z-
dc.date.available2014-09-13T18:38:44Z-
dc.date.issued2012-12-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9751-
dc.description.abstractУ статті проводиться дослідження складових забезпечення якості аеропортових послуг шляхом визначення основних етапів життєвого циклу надання послуг наземного обслуговування пасажирів, що забезпечує ефективне управління якістю послуг аеропорту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectairportuk_UA
dc.titleОсновні етапи забезпечення якості аеропортових послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Simkova.pdf76.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.