Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9745
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТихонова, Ольга Юріївна-
dc.date.accessioned2014-09-13T17:37:34Z-
dc.date.available2014-09-13T17:37:34Z-
dc.date.issued2013-04-
dc.identifier.citationТихонова Ольга Юріївна. Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях. // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. Збірник наукових праць: Випуск 36. – Київ: НАУ, 2013. – 130 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9745-
dc.description.abstractВ даній статті досліджено процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях за сучасних умов. Проаналізовано послідовність процесів в діяльності авіакомпаній, що впливають на формуванняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпроцесuk_UA
dc.subjectprocessuk_UA
dc.titleПроцесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніяхuk_UA
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tykh.pdf97.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.