Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9745
Назва: Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях
Автори: Тихонова, Ольга Юріївна
Ключові слова: процес
process
Дата публікації: кві-2013
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Тихонова Ольга Юріївна. Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях. // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. Збірник наукових праць: Випуск 36. – Київ: НАУ, 2013. – 130 с.
Короткий огляд (реферат): В даній статті досліджено процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях за сучасних умов. Проаналізовано послідовність процесів в діяльності авіакомпаній, що впливають на формування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9745
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tykh.pdf97.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.