Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9745
Название: Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях
Авторы: Тихонова, Ольга Юріївна
Ключевые слова: процес
process
Дата публикации: апр-2013
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Тихонова Ольга Юріївна. Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях. // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. Збірник наукових праць: Випуск 36. – Київ: НАУ, 2013. – 130 с.
Краткий осмотр (реферат): В даній статті досліджено процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях за сучасних умов. Проаналізовано послідовність процесів в діяльності авіакомпаній, що впливають на формування
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9745
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tykh.pdf97.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.