Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9745
Title: Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях
Authors: Тихонова, Ольга Юріївна
Keywords: процес, процесний підхід, комплекс маркетингу, авіаційний маркетинг, авіакомпанія
process, process approach, complex of marketing, aviation marketing, airline
Issue Date: Apr-2013
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНФРАСТРУКТУРИ Збірник наукових праць: Випуск 36. – Київ: НАУ, 2013. – 130 с.
Abstract: В даній статті досліджено процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях за сучасних умов. Проаналізовано послідовність процесів в діяльності авіакомпаній, що впливають на формування
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9745
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tykh.pdf97.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.