Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрієнко, Марія Михайлівна-
dc.contributor.authorСич, Євген Миколайович-
dc.contributor.authorСагай, О.М.-
dc.date.accessioned2014-09-13T17:01:37Z-
dc.date.available2014-09-13T17:01:37Z-
dc.date.issued2014-05-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9733-
dc.description.abstractСтаття визначає організаційно-економічну модель транспортного сервісного центру, який здійснює контейнерні, інтермодальні та комбіновані перевезення. Значна увага у статті приділяється процесові проведення маркетингових досліджень, засобам, за допомогою яких їх доцільно виконати та тим завданням, які необхідно при цьому розв’язати.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectконтейнерні перевезенняuk_UA
dc.subjectcontainer transportationuk_UA
dc.titleМаркетингова модель транспортного сервісного центру залізничного транспортуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf148.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.