Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9733
Назва: Маркетингова модель транспортного сервісного центру залізничного транспорту
Автори: Андрієнко, Марія Михайлівна
Сич, Євген Миколайович
Сагай, О.М.
Ключові слова: контейнерні перевезення
container transportation
Дата публікації: тра-2014
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Стаття визначає організаційно-економічну модель транспортного сервісного центру, який здійснює контейнерні, інтермодальні та комбіновані перевезення. Значна увага у статті приділяється процесові проведення маркетингових досліджень, засобам, за допомогою яких їх доцільно виконати та тим завданням, які необхідно при цьому розв’язати.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9733
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf148.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.