Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9733
Название: Маркетингова модель транспортного сервісного центру залізничного транспорту
Авторы: Андрієнко, Марія Михайлівна
Сич, Євген Миколайович
Сагай, О.М.
Ключевые слова: контейнерні перевезення
container transportation
Дата публикации: мая-2014
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Стаття визначає організаційно-економічну модель транспортного сервісного центру, який здійснює контейнерні, інтермодальні та комбіновані перевезення. Значна увага у статті приділяється процесові проведення маркетингових досліджень, засобам, за допомогою яких їх доцільно виконати та тим завданням, які необхідно при цьому розв’язати.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9733
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5.pdf148.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.