Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9692
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолодарська, Ольга Євгенівна-
dc.contributor.authorШурма, Світлана Григорівна-
dc.date.accessioned2014-09-12T11:09:34Z-
dc.date.available2014-09-12T11:09:34Z-
dc.date.issued2013-04-06-
dc.identifier.citationШурма С.Г. Відтворення інтенційної семантики англомовних рекламних слоганів українською / С.Г. Шурма, О.Є. Володарська// Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: матеріали доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції 5-6 квітня 2013 р. / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.І. Сидоренка. - К.: Аграр Медіа Груп, 2013. - С. 57 - 62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9692-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАграр Медіа Групuk_UA
dc.subjectперекладознавствоuk_UA
dc.subjectперекладuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсемантикаuk_UA
dc.titleВідтворення інтенційної семантики англомовних рекламних слоганів українськоюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації студентів кафедри англійської філології і перекладу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.