Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 55 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2018Assessment of marketing activity management in territorial units: theoretical-methodological approachКнязєва, Тетяна В'ячеславівна; Смерічевський, Сергій Францович; Walid, Atia
2013-10-25Теоретичне дослідження екологічних благ: міжнародний аспектКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
2018Conception of Social orientation of Marketing on Macro and Micro Level as a tool for managing the competitiveness of objectsКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
2019Управління конкурентоспроможністю об’єктівКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
2018-10-25Методика оцінки зарубіжного ринкового сегменту у міжнародному маркетингуКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
2018-10-24Areas marketing potential and conditions for its formingКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
2017Науково-методичний підхід до оцінки показників діяльності підприємства при виході з толінгової схеми виробництваКнязєва, Тетяна В'ячеславівна; Батченко, Людмила Вікторівна
2014Дослідження зарубіжного досвіду використання економічного інструментарію та особливостей управління природокористуванняКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
2013Theoretical and methodological aspects of nature management in the predictionКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
2020-01Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Міжнародна економіка»Князєва, Тетяна В'ячеславівна