Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65461
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сиваш, Ілона | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-27T09:47:48Z | - |
dc.date.available | 2024-09-27T09:47:48Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Сиваш І. Використання етномистецьких традицій у сучасній рекламі // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 131-132 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65461 | - |
dc.description | 1. Антонович Є., Захарчук-Чугай Р. Українське народне декоративне мистецтво. Київ: Знання, 2012. 342 с. 2. Бітаєв В. Естетична природа українського менталітету: соціокультурний аспект // Вісник ДАКККіМ: збірн. наук. праць. 1999. №3. С. 9–14. 3. Бітаєв В. Вплив етномистецьких традицій на розвиток рекламної графіки в Україні. Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. Київ : Фенікс, 2015. №7 (18). С. 5–10. 4. Гончар К. Образотворчий фольклор у сучасному культуротворчому процесі: традиції і новаторство: дис. канд. мист. 26.00.01. Інст. проблем сучасного мистецтва НАМ України. Київ, 2015. 224 с. 5. Даниленко В. Дизайн України у світовому контексті художньо-проектної культури: монографія. Харків: ХДАДМ, Колорит, 2005. 244 с. 6. Косів В. Національні моделі і глобалізація графічного дизайну: автореф. дис… канд. мист. Харківська держ. академія дизайну і мистецтв, 2003. 20 с. 7. Матвійчук Б. Культуротворчий потенціал реклами: естетичний вимір: дис… канд. культ. 26.00.01. Київ: НАКККіМ, 2017. 223 с. 8. Прищенко С. Стилістичні тенденції розвитку рекламної графіки кінця ХХ – початку ХХІ ст. // Вісник Харківської держ. академії дизайну і мистецтв: збірн. наук. праць. Харків, 2011. Вип.7. С. 153–157. 9. Прищенко С. Вплив мистецьких стилів на рекламну творчість // Українська академія мистецтва: дослідницькі та науково-методичні праці. Київ: НАОМА, 2012. Вип.19. C. 257–269. 10. Прищенко С. Соціокультурні аспекти рекламної графіки: пошуки національної ідентичності // Етнодизайн: європейський вектор розвитку і національний контекст: збірн. наук. праць / упорядн. і відп. ред. Є.Антонович. Полтава: ПНПУ, 2015. Кн.2. С. 60–65. 11. Прищенко С., Антонович Є. Основи рекламного дизайну / Інст. дизайну та реклами. Київ: НАКККіМ, 2017. 384 с. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури Випуск ХХХХ 423 12. Сиваш І. О. Українські народні художні промисли як основа етнодизайнерських проектів. Наука, дослідження, розвиток: матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (Познань–Варшава, 29–30 вересня 2018 р.). Познань–Варшава, 2018. С. 43-47. 13. Сиваш І.О. Концептуальні засади етнодизайну в Україні. Вісник Національної академії керівних кадрів культури i мистецтв. Мистецтвознавство. № 3’2018. С.416-420. 14. Хмельовський О. Вступ у дизайн. Луцьк: [б.в.], 2002. 207 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | З отриманням незалежності в Україні розпочався бурхливий розвиток ринкових відносин, а відтак-конкуренція підприємств і широке розповсюдження засобів рекламного інформування. З метою створення сталого європейського іміджу української національної продукції творці реклами почали широко використовувати етнодизайн як окремий стильовий напрям сучасної реклами. Тим більше, що візуальний дизайн реклами в Україні має глибоке етнокультурне підґрунтя, його становлення і розвиток відбувалися на засадах традиційного народного мистецтва. Методологія дослідження ґрунтується на системно-структурному, історико-мистецтвознавчому та компаративному методах, які дозволяють виявити чинники етнодизайну, розглядати його як цілісну систему проєктування, а також вплив етномистецьких традицій у сучасній рекламі. Осмислення українського та міжнародного досвіду використання етномотивів у рекламі надає підстави стверджувати їхнє вагоме значення та значний культуротворчий потенціал народного мистецтва. Це, в свою чергу, розширює і поглиблює уявлення про національні та інтернаціональні риси сучасної реклами з урахуванням одночасних процесів глобалізації та посилення регіоналізації. для сучасної рекламної індустрії України. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;66 | - |
dc.subject | тези доповіді | uk_UA |
dc.subject | етнодизайн | uk_UA |
dc.subject | традиції | uk_UA |
dc.subject | сучасна реклама | uk_UA |
dc.subject | стилістика реклами | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | народна творчість | uk_UA |
dc.title | Використання етномистецьких традицій у сучасній рекламі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 392(477) : 659.1 | uk_UA |
Appears in Collections: | 2024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.