Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65405
Title: Роль локальної кольорової площини у візуально-просторовій рекламі
Authors: Басанець, Олена
Осипчук, Микола
Keywords: тези доповіді
кольоровий вальор
локальний кольоровий тон
колорит
кольоровий контраст
гармонія
Issue Date: 2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Басанець О.П., Осипчук М.В. Роль локальної кольорової площини у візуально-просторовій рекламі // Дизайн у просторі новітніх технологій: збірник тез доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ (квітень 2024 р.), М-во освіти і науки України, Національний авіаційний університет – Київ: НАУ, 2024. – C. 81-82
Series/Report no.: ;41
Abstract: Досліджено можливості практичного використання засобів вираження в кольоровій композиції, акцентована увага на важливості проведення роботи з вивчення емоційного впливу кольору, кольорових співвідношень на людину, можливості використання його естетичних і психотерапевтичних властивостей при створенні мистецького проекту, особливостей сприйняття співвідношення локального кольорового тону кольорової композиції в рекламній продукції та його специфічних особливостях для емоційно-психологічного сприйняття зовнішньої реклами.
Description: 1. Іттен, Й. Мистецтво кольору: Суб’єктивний досвід і об’єктивне пізнання як шлях до мистецтва. Видавництво: АrtHuss, 2022 – 96 с. 2. Печенюк Т., Кольорознавство: підруч. (для студ. вищ. навч. зак.).–К.:Грані–Т, 2010.–192 с. 3. Черняк Л.В. Естетика товарів та дизайн: навч. посібник / Л.В. Черняк, Ю.М. Яценко. – К.: КНТЕУ, 2006. – 227 с.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65405
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdf448.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.