Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лозова, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-12T07:50:50Z | - |
dc.date.available | 2024-08-12T07:50:50Z | - |
dc.date.issued | 2024-04-04 | - |
dc.identifier.citation | Лозова О.В. Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.341-343 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142 | - |
dc.description.abstract | Особистісно-професійний розвиток вчителя є невід'ємною складовою його успішної діяльності. Цей процес включає в себе постійне навчання, самовдосконалення, розширення знань та навичок у відповідності до сучасних вимог та освітніх інновацій. Зокрема, у контексті STEM-освіти, ефективна діяльність педагога ґрунтується на особистісній готовності до впровадження новітніх методик та STEM-підходів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | особистісно-професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | психологічні особливості | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 159.9:316.61(043.2) | uk_UA |
Appears in Collections: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лозова-342-344.pdf | 347.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.