Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142
Назва: Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти
Автори: Лозова, Оксана Володимирівна
Ключові слова: STEM-освіта
вчитель
особистісно-професійний розвиток
психологічні особливості
Дата публікації: 4-кві-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Лозова О.В. Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.341-343
Короткий огляд (реферат): Особистісно-професійний розвиток вчителя є невід'ємною складовою його успішної діяльності. Цей процес включає в себе постійне навчання, самовдосконалення, розширення знань та навичок у відповідності до сучасних вимог та освітніх інновацій. Зокрема, у контексті STEM-освіти, ефективна діяльність педагога ґрунтується на особистісній готовності до впровадження новітніх методик та STEM-підходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142
Розташовується у зібраннях:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лозова-342-344.pdf347.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.