Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142
Title: Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти
Authors: Лозова, Оксана Володимирівна
Keywords: STEM-освіта
вчитель
особистісно-професійний розвиток
психологічні особливості
Issue Date: 4-Apr-2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Лозова О.В. Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.341-343
Abstract: Особистісно-професійний розвиток вчителя є невід'ємною складовою його успішної діяльності. Цей процес включає в себе постійне навчання, самовдосконалення, розширення знань та навичок у відповідності до сучасних вимог та освітніх інновацій. Зокрема, у контексті STEM-освіти, ефективна діяльність педагога ґрунтується на особистісній готовності до впровадження новітніх методик та STEM-підходів.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142
Appears in Collections:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лозова-342-344.pdf347.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.