Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБайраковська, Марина Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-03-23T13:04:37Z-
dc.date.available2023-03-23T13:04:37Z-
dc.date.issued2023-02-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58770-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractВ сучасних умовах насиченого ринку та обмежених ресурсів споживачів вектор маркетингових зусиль зміщується в сторону стратегії маркетингових комунікацій, які відіграють одну з основних ролей в створенні конкурентних переваг компанії. Актуальним завданням для прикладного маркетингу, стає оцінка потенціалу та визначення найбільш перспективних можливостей, в галузях практичної маркетингової діяльності суттєвий прогрес досягається завдяки появі принципово нових методів дослідження, що дозволяють отримати більш достовірну інформацію про поведінку споживачів, їх передумови у виборі товарів та послуг, а так само їх неусвідомленої поведінки. Відомий факт про ірраціональну поведінку людини. В основі ірраціонального лежать психологічні механізми лише опосередковано пов'язані з практичною поведінкою. Багато форм споживчої поведінки відтворюються людьми без зайвих роздумів, у основі лежить механізм наслідування, роль якого особливо велика у процесі соціалізації. Важливу роль поширенні форм поведінки грає механізм зараження і механізм наслідування, який часто не усвідомлюється людьми. Сучасні технології та методи дозволяють вивчати нейрофізіологічні реакції людини у повсякденних життєвих ситуаціях та краще розуміти несвідомі причини її поведінки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectнейромаркетингові тригериuk_UA
dc.subjectконтактна аудиторіяuk_UA
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UA
dc.subjectзалученість споживачівuk_UA
dc.subjectемоційний подразникuk_UA
dc.subjectіноваційний інструмент просуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleАналіз нейромаркетингових тригерів в комунікаційних стратегіях компаній на ринку послугuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Байраковська_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.