Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58770
Назва: Аналіз нейромаркетингових тригерів в комунікаційних стратегіях компаній на ринку послуг
Автори: Байраковська, Марина Олександрівна
Ключові слова: комунікаційна стратегія
маркетингова діяльність
нейромаркетингові тригери
контактна аудиторія
споживча поведінка
залученість споживачів
емоційний подразник
іноваційний інструмент просування
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 23-лют-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах насиченого ринку та обмежених ресурсів споживачів вектор маркетингових зусиль зміщується в сторону стратегії маркетингових комунікацій, які відіграють одну з основних ролей в створенні конкурентних переваг компанії. Актуальним завданням для прикладного маркетингу, стає оцінка потенціалу та визначення найбільш перспективних можливостей, в галузях практичної маркетингової діяльності суттєвий прогрес досягається завдяки появі принципово нових методів дослідження, що дозволяють отримати більш достовірну інформацію про поведінку споживачів, їх передумови у виборі товарів та послуг, а так само їх неусвідомленої поведінки. Відомий факт про ірраціональну поведінку людини. В основі ірраціонального лежать психологічні механізми лише опосередковано пов'язані з практичною поведінкою. Багато форм споживчої поведінки відтворюються людьми без зайвих роздумів, у основі лежить механізм наслідування, роль якого особливо велика у процесі соціалізації. Важливу роль поширенні форм поведінки грає механізм зараження і механізм наслідування, який часто не усвідомлюється людьми. Сучасні технології та методи дозволяють вивчати нейрофізіологічні реакції людини у повсякденних життєвих ситуаціях та краще розуміти несвідомі причини її поведінки.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58770
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Байраковська_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.