Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58568
Назва: | Система попередження звалювання та критичних кутів атаки |
Автори: | Коваленко, Іван Борисович |
Ключові слова: | дипломна робота літак авіоніка центр ваги автопілот датчик критичних кутів блок комутації комп'ютери демпфера рискання і звалювання |
Дата публікації: | 12-бер-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Короткий огляд (реферат): | Звалювання в авіації та аеродинаміці — різке падіння підйомної сили в результаті порушення нормальних умов обтікання крила повітряним потоком (зриву потоку з крила). В умовах нормального обтікання крила потоком повітря створюється достатня підйомна сила і літальний апарат поводиться стійко. При порушенні нормального обтікання крила підйомна сила різко падає і літальний апарат «звалюється з потоку» — мимоволі міняє кут тангажа і крена (опускає/піднімає ніс, нахиляється убік). Звалювання з великою вірогідністю може перейти в штопор. До звалювання приводить перевищення максимально допустимих кутів атаки, що може відбутися в результаті падіння швидкості літального апарату, різкого повороту, зміни густини і напрямку потоку повітря тощо. Ефект звалювання використовується при виконанні фігур пілотажу на спортивних і військових літаках. У цивільній авіації звалювання відносять до аварійних ситуацій і приймають заходи до його уникнення (особлива конструкція крила, сигналізація АКАСП, попереджувальне трясіння штурвалу тощо). |
Опис: | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Чужа Олексій Олександрович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58568 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2021_173_Коваленко І.Б..pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.