Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57883
Title: Проблема адаптації форм виховних заходів
Other Titles: The problem of the forms of educational activities adaptation
Authors: Колісниченко, Анна Віталіївна
Харицька, Світлана Василівна
Kharytska, Svitlana Vasylivna
Kolisnychenko, Anna Vitaliivna
Keywords: виховна робота
національна ідентичність
навчально-виховний процес
виховний захід
educational work
national identity
educational process
educational event
Issue Date: 2022
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи»
Citation: Харицька С. В., Колісниченко А. В. Проблема адаптації форм виховних заходів до сучасних вимог дистанційного навчання / С. В. Харицька, А. В. Колісниченко // Перспективи та інновації науки Серія: Педагогіка. Психологія. Медицина. – Випуск №8 (13), 2022. – С. 306-315.
Abstract: Формування національної ідентичності, сприяння збагаченню й оновленню інтелектуального фонду нації, виховання еліти – завдання, що стоїть перед вищими навчальними закладами на одному рівні з підготовкою висококваліфікованих фахівців. Національна ідентичність – це персональна ідентичність або відчуття приналежності до певної держави чи нації. Національна ідентичність/самосвідомість – одна зі складових ідентичності людини, пов’язана з відчутною їм приналежністю до певного етносу чи нації. Усвідомлення та осмислення власної ідентичності є одним з найважливіших мотиваційних чинників поведінки. Вища школа, плануючи проведення виховних заходів має дотримуватись даних принципів, щоб не втратити зерна національної ідентичності, посіяні у середній школі. Маємо визнати, що формування національної ідентичності є неодмінним фактором стабільного і стійкого існування держави, а іноді, навіть, подальше виживання та існування країни. Виховна робота – це той аспект формування особистості, який просто не можна відкласти на потім. Навіть карантин не може стати перепоною для проведення заходів, які допоможуть сформувати культурні цінності та сприяти гармонійному розвитку. У системі професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах має продовжуватися процес реалізації вимог програми виховання всебічно розвиненої особистості. У виховній роботі зі студентською молоддю варто використовувати різні форми. Переведення закладу вищої освіти на дистанційне навчання перед викладачами/кураторами поставило непросте питання, яке потребує креативного мислення для проведення виховних заходів онлайн. Студенти-першокурсники відчувають брак виховних та позаурочних заходів порівняно зі школою, тому відновити цей баланс є першочерговим завданням кураторів та викладачів, які працюють зі студентами молодших курсів.
Formation of national identity, promotion of enrichment and renewal of the intellectual fund of the nation, education of the elite are tasks facing higher educational institutions on the same level as the training of highly qualified specialists. National identity is a personal identity or sense of belonging to a certain state or nation. National identity/self-awareness is one of the components of a person's identity, related to their perceived belonging to a certain ethnic group or nation. Awareness and understanding of one's own identity is one of the most important motivational factors of behavior. A higher school, planning educational events, must adhere to these principles in order not to lose the seeds of national identity sown in secondary school. We have to admit that the formation of national identity is an indispensable factor for the stable and stable existence of the state, and sometimes, even, the further survival and existence of the country. Educational work is that aspect of personality formation that simply cannot be postponed. Even the quarantine cannot become an obstacle for holding events that will help shape cultural values and promote harmonious development. In the system of professional training of specialists in higher educational institutions, the process of implementing the requirements of the program for the education of a comprehensively developed personality should continue. Different forms should be used in educational work with student youth. The transfer of a higher education institution to distance learning posed a difficult question to teachers/supervisors, which requires creative thinking to conduct educational activities online. First-year students feel a lack of educational and extracurricular activities compared to school, so restoring this balance is the primary task of supervisors and teachers who work with students of junior years.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57883
ISSN: 2786-4952 Online
Appears in Collections:Наукові видання кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проблема адаптації.pdf594.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.