Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorPrykhodko, Oksana-
dc.date.accessioned2022-11-18T08:11:01Z-
dc.date.available2022-11-18T08:11:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПриходько О. Ю. Науково-дослідницька робота учня-члена МАН: моніторинг якості / О. Ю. Приходько // Українська мова і література в школі. - Інститут педагогіки НАПН України – 2016. – № 2 (125). – С. 45–51.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56832-
dc.description.abstractУ статті на матеріалі робіт учнів – переможців ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України 2015 року в секціях «Українська література», «Світова література», «Українська мова»проаналізовано сучасні тенденції щодо вибору теми дослідження; проведено моніторинг якості та визначено головні недоліки й типові помилки в написанні пошуково-дослідницьких робіт відділення «Літературознавство, фольклористика та мистецтвознавство» (секції «Українська література», «Світова література»), з’ясовано причини низького рівня робіт. Практичною компонентою статті є рекомендації щодо усунення недоліків під час підготовки учнівської науково-дослідницької роботи. Акцентовано на взаємодії формальної (загальноосвітня школа), неформальної (Мала академія наук) та інформальної (індивідуальної) освіти як обов’язкової умови, що стимулюватиме розвиток дослідницьких умінь обдарованої дитини та забезпечить високий рівень виконання пошуково-дослідницької роботи у системі МАН.uk_UA
dc.description.abstractIn the paper, on the basement of the works of the students-winners of the final phaselevel of the competition of theYouth Academy of Sciencesof Ukraine (MAN) in 2015, in the sub-sections "Ukrainian literature", "World Literature", "Ukrainian language" current trends on the choice ofresearch topic shave been analyzed. The quality evaluation has been monitored and identified taking in to account the major shortcomings and mistakes in researches of the section "Literature, Folklore, and Arts" (sub-sections "Ukrainian literature", "World Literature"). The practical component of the paper is connected with the precise recommendations about the process of preparation of the research. The attention is paid on interaction of formal (secondary school), non-formal (Youth Academy of Sciences) and informal (individual) education as a mandatory condition that stimulates the development of research skills of a gifted child and provides a high-quality research techniques in the MAN.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут педагогіки НАПН Україниuk_UA
dc.subjectМАНuk_UA
dc.subjectнауково-дослідницька робота учня-члена МАНuk_UA
dc.subjectвищий педагогічний навчальний закладuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectMANuk_UA
dc.subjectresearches of the students-members of the MANuk_UA
dc.subjecthigh educational institutionuk_UA
dc.subjecteducational interactionuk_UA
dc.titleНауково-дослідницька робота учня-члена МАН: моніторинг якостіuk_UA
dc.title.alternativeScientific research of the students-members of the MAN: quality evaluationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc37.014.6:005.6:001.891 -053.067uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті НПП кафедри української мови та культури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Науково-дослідницька робота.pdfстаття482.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.