Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСібрук, Анастасія-
dc.contributor.authorСтецик, Христина-
dc.contributor.authorSibruk, Anastasiia-
dc.contributor.authorStetsyk, Chrystyna-
dc.date.accessioned2022-11-07T07:50:02Z-
dc.date.available2022-11-07T07:50:02Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.identifier.citationСібрук А.В., Стецик Х.М. Передвиборча агітаційна реклама як засіб впливу на громадську думку /А. Сібрук , Х.Стецик // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 23–24 березня, 2022 р. / М-во освіти і науки України; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2022, Част. 2. – 29-32 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56760-
dc.description.abstractПолітична реклама є невід’ємною складовою виборчого процесу в Україні. Актуальність вивчення цього явища полягає в тому, що боротьба з психологічними маніпуляціями та пропагандою сприяє поліпшенню політичної ситуації в країні. Метою статті є виявлення видів маніпуляції та аналіз їх використання в політичній рекламі, а також вплив реклами на пересічних громадян.uk_UA
dc.description.abstractPolitical advertising is an integral part of the election process in Ukraine. The relevance of studying this phenomenon lies in the fact that the fight against psychological manipulation and propaganda contributes to the improvement of the political situation in the country. The purpose of the article is to identify the types of manipulation and analyze their use in political advertising, as well as the impact of advertising on ordinary citizens.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВид. центр Київського національного університету культури і мистецтвuk_UA
dc.subjectполітична рекламаuk_UA
dc.subjectагітаціяuk_UA
dc.subjectслоганuk_UA
dc.subjectсталі виразиuk_UA
dc.subjectpolitical advertisinguk_UA
dc.subjectagitationuk_UA
dc.subjectsloganuk_UA
dc.subjectconstant expressionsuk_UA
dc.titleПередвиборча агітаційна реклама як засіб впливу на громадську думкуuk_UA
dc.title.alternativePre-election campaign advertising as a means of influencing public opinionuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри української мови та культури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сібрук_Стецик _Тези.pdf521.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.