Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56489
Title: Формування обʼємно-планувальної структури закладу освіти з проектним методом навчання
Other Titles: Formation of the volume-planning structure of the educational institution with the project method of education
Authors: Новік, Ганна Володимирівна
Novik, Hanna
Keywords: освітній процес
освітнє середовище
метод проектів
дизайн інтер`єрів
навчально-виробничі майстерні
реформування національної системи освіти
компетентністна освітня парадигма
номенклатура приміщень
планувальна структура
кабінет артистичного навчання
educational process
educational environment
project method
interior design
educational and production workshops
art study room
Issue Date: 2014
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Новік Г.В. Формування обʼємно-планувальної структури закладу освіти з проектним методом навчання // Теорія та практика дизайну: зб. наук. праць / Технічна естетика. – К.: «Дія», 2014. – Вип.6. – С. 139-144
Abstract: Охарактеризовані особливості взаємодії інтер`єрного середовища і навчально-виховного процесу у школі з проектним методом навчання, виокремлені особливості об`ємно-планувальної структури, функціональної організації, які рекомендується застосовувати в дизайні інтер`єру школи. Визначено, що на рівні об`ємно-планувальних рішень реалізація особливостей проектної методики передбачається у розширенні номенклатури навчальних та загально-шкільних приміщень; організації бібліотеки-медіатеки як смислового та композиційного центру будівлі, створення блоку майстерень як творчого осередку для жителів мікрорайону; організації кабінетів «артистичного навчання», забезпеченні виставкових площ для змінних експозицій результатів проектів.
The features of the interior environment and the interaction of the educational process in the school with the project method of teaching, highlighted particularly space-planning structure it is recommended to use in interior design school. It was determined that at the level of volume-planning decisions, the implementation of the features of the project methodology is envisaged in the expansion of the nomenclature of educational and general school premises; organizing a library-media library as a semantic and compositional center of the building, creating a block of workshops as a creative center for residents of the neighborhood; organization of offices of "artistic training", provision of exhibition spaces for variable expositions of project results.
Description: 1. Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ сторіччя). Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 3.11.1993 №896. К.: 1993. 2. Афанасьева Н.П. - Опыт проектирования и строительства новых типов школ за рубежом (обзор). М.: ЦНТИ по гражданскому строительству и архитектуре, 1974. – 57с. 3. Дячок О. М. Принципи формування архітектури шкіл з нетрадиційними методами навчання. – Київ: КНУБА, 2000 4. Полат Е.С. Метод проектов: история и теория вопроса // Школьные технологии. - 2006.-№6.-С.43-47.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56489
DOI: 10.18372/2415-8151.6.10969
Appears in Collections:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!!_6_збірник_технічна естетика Новік.pdfСтаття у фаховому збірнику231.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.