Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56332
Назва: Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та основні відмінності
Інші назви: The industrial and consumer marketing: peculiarities and key distinctions
Автори: Борисенко, Олена Сергіївна
Borysenko, Olena
Фісун, Юлія Володимирівна
Fisun, Yuliia
Ключові слова: маркетингова діяльність
промислове підприємство
промисловий маркетинг
промисловий ринок
споживчий ринок
маркетингові технології
marketing activity
industrial enterprise
industrial marketing
industrial market
consumer market
marketing technologies
innovation
strategy
marketing
innovative development
Дата публікації: 2018
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Борисенко О.С., Фісун Ю.В. Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та основні відмінності // Інфраструктура ринку: електронний науково-практичний журнал / Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. - Одеса, 2018. _ Вип. № 18. - С. 83-89
Короткий огляд (реферат): Сьогодні багато підприємств визнають необхідність орієнтації своїх стратегій на ринок, тому ефективне здійснення маркетингової діяльності стає важливим чинником успіху в ринковому середовищі. За допомогою маркетингу можуть бути реалізовані цілі всіх найважливіших зацікавлених груп підприємства [1]. Парадокс між теоретичним усвідомленням важливості маркетингу та практичним його сприйняттям та втіленням у діяльність вітчизняних промислових підприємств вимагає переосмислення ролі та місця маркетингу в системі їх менеджменту. Особливо це стосується інструментарію та технологій промислового маркетингу, які розвиваються з істотним відставанням від теоретичних надбань та практичних рекомендацій у сфері споживчого маркетингу. Промисловий маркетинг повинен мати стратегічне наповнення у формуванні та підтримці ідеології клієнтоорієнтованості підприємств і створенні споживчої цінності на основі глибокого розуміння мотивів і потреб своїх клієнтів з обов’язковим відслідковуванням зворотного зв’язку з ринком.
Today, many enterprises recognize the need to orient their strategies to the market, therefore effective implementation of marketing activities becomes an important factor of success in the market environment. With the help of marketing, the goals of all the most important interested groups of the enterprise can be realized [1]. The paradox between the theoretical awareness of the importance of marketing and its practical perception and implementation in the activities of domestic industrial enterprises requires a rethinking of the role and place of marketing in their management system. This especially applies to tools and technologies of industrial marketing, which are developing with a significant lag behind theoretical assets and practical recommendations in the field of consumer marketing. Industrial marketing should have a strategic content in forming and maintaining the ideology of customer orientation of enterprises and creating consumer value based on a deep understanding of the motives and needs of their customers with mandatory monitoring of feedback from the market.
Опис: У статті висвітлено сутність споживчого і промислового маркетингу, розглянуто основні моделі ринків, показано їх особливість. Висвітлено особливості маркетингу на промислових ринках, за порівняльними ознаками виявлено відмінності промислового та споживчого ринків. Розглянуто найпоширеніші технології маркетингу, які дають підприємствам змогу ефективніше адаптуватися у ринковій економіці. In the article, the essence of consumer and industrial markets is highlighted. The authors consider the main models of markets and show their peculiarities. The main features of marketing in industrial markets are illustrated. The authors use the comparative analysis to reveal the distinctions of the industrial and consumer markets. The most common marketing technologies that enable enterprises to adapt to market economy effectively are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56332
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.