Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56304
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФісун, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorFisun, Yuliia-
dc.date.accessioned2022-09-14T10:51:22Z-
dc.date.available2022-09-14T10:51:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2022-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56304-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Холістичний маркетинг» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. The work program (WP) of the educational discipline "Holistic Marketing" was developed on on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the work program educational discipline of full-time and extramural forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/unit, and relevant regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в розумінні особливостей і специфіки здій- снення сучасної маркетингової діяльності. Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи знань та навичок теоретико-методологічних, методичних, технологічних і змістовних аспектів організації, планування, розроблення та впровадження маркетингових програм, процесів і заходів з урахуванням їх широти й взаємозалежності для прийняття грамотних організаційних і виробничих рішень.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the totality knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features and specifics of events dream of modern marketing activities. The goal of teaching an academic discipline is the formation of a system of knowledge and skills theoretical and methodological, methodical, technological and substantive aspects of the organization, planning, development and implementation of marketing programs, processes and activities with taking into account their breadth and interdependence for the adoption of competent organizational and production solutions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectхолістичний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectholistic marketinguk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Холістичний маркетинг"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Holistic Marketing"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Холістичний маркетинг.pdfробоча програма761.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.