Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2022-09-10T19:40:55Z-
dc.date.available2022-09-10T19:40:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56252-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на міжнародному ринку» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Marketing management activities of a market entity on the international market" was developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the work program educational discipline of full-time and extramural forms of education", approved by order of the Rector dated April 29, 2021 No. 249/unit, and relevant regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в області маркетингу. Метою викладання дисципліни є теоретичні засади управління міжнародною діяльністю об’єктів, виявлення маркетингових резервів для роботи на зовнішніх ринках в умовах глобалізації, використання яких дозволить суб’єктам господарювання зміцнити свої ринкові позиції, покращити обслуговування споживачів, розробляти стратегічні заходи.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the totality knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of teaching the discipline is the theoretical foundations of international management activity of facilities, identification of marketing reserves for work on external markets in the conditions of globalization, the use of which will allow subjects businesses to strengthen their market positions, improve service consumers, develop strategic measures.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectринковий суб'єктuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectmarket entityuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Управління маркетинговою діяльністю ринкового суб'єкта на міжнародному ринку"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Management of marketing activities of a market entity in the international market"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.