Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56242
Назва: Peculiarities of the higher education development in a blended learning environment
Інші назви: Peculiaridades Del Desarrollode LA Ensenanza Superior en un Entorno de Aprendizaje Mixto
Особливості розвитку вищої освіти в умовах змішаного навчання
Автори: Chervonyi, Pavlo
Alieksieieva, Svitlana
Senchylo-Tatlilioglu, Nadiia
Chastnyk, Oleksandr
Diomidova, Nataliia
Червоний, Павло
Алєксєєва, Світлана
Сенчило-Таталіліоґлу, Надія Олексіївна
Часник, Олександр
Діомідова, Наталія
Ключові слова: pedagogy
blended learning
environment
педагогіка
змішане навчання
навколишнє середовище
pedagogia
aprendizagem mista
ambiente
Дата публікації: 2021
Видавництво: Araraquara
Бібліографічний опис: Chervonyi P., Alieksieieva S., Senchylo-Tatlilioglu N., Chastnyk O., Diomidova N. Peculiarities of the higher education development in a blended learning environment. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara, v. 25, n. 3, - 2021. - pp. 2242-2257
Короткий огляд (реферат): This article aims to identify the peculiarities of the higher education pedagogy transformation through the blended learning model. The methodology was based on a statistical, correlational analysis by using The Teaching and Learning International Survey database containing the survey results of 7,823 educators in France and the Netherlands. The study revealed an average level of teacher preparation for blended learning (50.5%) and preparation for information and communication technology (ICT) use in student learning (48.4%) components inclusion. A significant level of teachers’ professional development of ICT skills was revealed (44% take courses). An average level of teachers’ unpreparedness both for blended learning (28.9% not ready, 36.6% not prepared enough) and ICT use in practice was established (30.3% almost not ready, 34.25 not prepared enough). A positive correlation was established between the teachers’ preparation for the blended learning environment and the passage of professional ICT skills development courses.
Este artículo pretende identificar las peculiaridades de la transformación de la pedagogía de la enseñanza superior a través del modelo de aprendizaje mixto. La metodología se basó en un análisis estadístico y correlacional utilizando la base de datos de la Encuesta Internacional de Enseñanza y Aprendizaje, que contiene los resultados de la encuesta realizada a 7.823 educadores de Francia y los Países Bajos. Resultados. El estudio reveló un nivel medio de preparación de los profesores para el aprendizaje mixto (50,5%) y de preparación para el uso de las TIC en el aprendizaje de los alumnos (48,4%) componentes de inclusión. Se reveló un nivel significativo de desarrollo profesional de los profesores en cuanto a las competencias en TIC (el 44% realiza cursos). Se estableció un nivel medio de falta de preparación de los profesores tanto para el aprendizaje combinado (28,9% no está preparado, 36,6% no está suficientemente preparado) como para el uso de las TIC en la práctica (30,3% - casi no está preparado, 34,25 - no está suficientemente preparado). Se estableció una correlación positiva entre la preparación de los profesores para el entorno de aprendizaje combinado y el paso de los cursos de desarrollo de habilidades profesionales en TIC.
Метою даної статті є виявлення особливостей трансформації педагогіки вищої освіти через модель змішаного навчання. Методологія ґрунтувалася на статистичному кореляційному аналізі з використанням бази даних Міжнародного дослідження викладання та навчання, що містить результати опитування 7823 педагогів у Франції та Нідерландах. Дослідження виявило середній рівень підготовки вчителя до змішаного навчання (50,5%) та підготовки до використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчанні студентів (48,4%) включення компонентів. Виявлено значний рівень професійного розвитку вчителів ІКТ-навичок (44% відвідують курси). Встановлено середній рівень неготовності вчителів як до змішаного навчання (28,9% не готові, 36,6% недостатньо підготовлені), так і до використання ІКТ на практиці (30,3% майже не готові, 34,25 недостатньо підготовлені). Встановлено позитивний кореляційний зв’язок між підготовкою вчителів до змішаного навчального середовища та проходженням курсів розвитку професійних навичок ІКТ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56242
DOI: 10.22633/rpge.v25i3.15959
Розташовується у зібраннях:Наукові статті НПП кафедри української мови та культури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Web of Sience.pdfстаття318.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.