Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55613
Title: Інформаційний чинник формування міжнародного імджу держави
Authors: Корчинська, Вікторія Миколаївна
Keywords: імідж держави
імідж президента Зеленського
іміджеві програми
брендинг країни
рейтингові організації
рейтинг
дипломна робота
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Імідж це стратегічно важлива характеристика, тому що саме від неї залежить діяльність та успішне співробітництво на світовій арені. Одним із важливих завдань іміджу держави є формування в суспільстві розуміння того, що без держави та її інститутів неможливе існування будь-якої країни. На сьогодні це є завданням  кожної країни, міста та регіону, що прагне створити гідний рівень життя для своїх громадян. Кожна держава турбується про формування власного позитивного образу, оскільки спрямована політика його створення сприяє обороні національних інтересів та створення світової підтримки на міжнародній арені. Формування іміджу є складним процесом, але слід не забувати про підтримку створеного іміджу, тобто його майбутній розвиток та редагування в рамках задуманої ідеї.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: старший викладач кафедри Ємець Валентина Олександрівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55613
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота (9).pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.