Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55584
Title: Стратегія розробки і просування проєкту графічного дизайну
Authors: Смоляренко, Світлана Дмитрівна
Keywords: кваліфікаційна робота
цільова аудиторія
стратегія просування
соціальні мережі
бренд
реклама
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Смоляренко С. Д. Стратегія розробки і просування проєкту графічного дизайну. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 51с.
Abstract: Візуальна складова бізнесу користується популярністю в наший час. Будь-який сайт, логотип чи навіть подарункова упаковка створюється за допомогою графічного дизайну та його похідних. Тому важливо створювати проєкти графічного дизайну аби спростити пошуки та полегшити роботу бізнесу. На даний час таких проєктів існує мало, тому важливо демонструвати етапи розробки та просування. Розробка проєкта важливий етап адже включає в себе пошук та розробку ідеї, планування логіки проєкту та його просування, визначення головних цінностей, мети, фінансування та договори. Існування проєкту не можливе без просування. Сучасні тренди та комунікаційні технології дозволяють проєктам ставати популярними та знаходити саме лояльних клієнтів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кулинич Олександра Іванівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55584
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Смоляренко А.Д.pdfДиплом996.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.