Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55575
Title: Створення та просування подкасту про б'юті-стереотипи
Authors: Коросташовець, Анна Сергіївна
Keywords: кваліфікаційна робота
реклама
подкастинг
монетизація
цільова аудиторія
креативність
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Коросташовець А. С. Створення та просування подкасту про б'юті-стереотипи. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 70с
Abstract: Подкасти можна сміливо використовувати у різних сферах для досягнення власної мети: популяризувати якусь громадську ініціативу, висвітлити діяльність певної організації; долучити партнерів та однодумців до своєї спільноти; підвищити лояльність аудиторії тощо. Попри це, потрібно зауважити, що в українському Інтернет-просторі бракує аудіоконтенту, і більш популярними залишаються все ж таки відео- та текстові формати. Тому створювачі подкастів мають можливість виділитись на сучасному медіаринку. Це додаткова цифрова платформа для молодих авторів, Інтернет-видань, організаторів подій, радіостанцій та ін. Окремим напрямом є напрям комерційного подкастингу (створення бізнесу), який, серед усіх наявних форм масових комунікацій, PR та маркетингу, є досить популярним форматом за кордоном.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Горова Віталіна Олександрівна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55575
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Коросташовець А. С.pdfДиплом2.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.