Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55561
Title: Формування іміджу компанії «ТОВ «Делонгі Україна» за допомогою піар-технологій
Authors: Висоцька, Єлизавета Андріївна
Keywords: дипломна робота
реклама
піар-стратегія
цільова аудиторія
комунікація
соціальні мережі
Issue Date: Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Висоцька Є. А. Формування іміджу компанії «ТОВ «Делонгі Україна» за допомогою піар-технологій. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2022. - 48 с.
Abstract: Імідж організації є фактором, що впливає на її конкурентоспроможність; позиціонування на ринку; ціноутворення; привабливість як роботодавця. Створення та підтримка іміджу організації завжди передбачає витрати. Тому перед її власником стає питання визначення розмірів інвестицій у ті чи інші PRзаходи. Зростання конкуренції на ринку товарів і послуг примушує керівництво організації працювати над формуванням позитивного іміджу. Покращення іміджу організації допоможе розширити ринок збуту, і таким чином підвищити можливості виходу на міжнародний рівень. Така перспектива підкреслює значення PR-технологій у формуванні іміджу організації і потребу розкрити її основні види та складові.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент Кулинич Олександра Іванівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55561
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Висоцька Є. А.pdfДиплом Висоцька Є.А.1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.