Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWang, Hongsong-
dc.contributor.authorВан, Хунсун-
dc.date.accessioned2022-06-23T07:28:22Z-
dc.date.available2022-06-23T07:28:22Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationWan H. Improvement of the aircraft fatigue characteristics by the optimization of riveted joints. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 86 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55453-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: професор, д.т.н. Карускевич Михайло Віталійовичuk_UA
dc.description.abstractThis master thesis is dedicated to optimization of aviation riveted joints by the reduction of secondary bending of aircraft skin components under the action of operational loads/ The methods of computer aided design CAD/CAE have been used, particularly CATIA та ABAQUS. The practical value of the diploma work lays in the improvement of the reliability and extension of the lifespan of aviation constructions by the optimization of the riveted joints geometry. The materials of the master's diploma can be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractДана дипломна робота присвячена оптимізації заклепкових авіаційних з’єднань шляхом зменшення вторинного вигину елементів обшивки літака при дії експлуатаційних навантажень. В роботі було використано методи компьютерного проєктування за допомогою CAD/CAE систем проєктування та розрахунку, зокрема CATIA та ABAQUS. Практичне значення результату дипломної роботи магістра полягає в підвищенні надійності та довговічності авіаційних конструкцій, за рахунок оптимізації геометрії заклепкових з’єднань. Матеріали дипломної роботи магістра можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проєктних установ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectriveted jointsuk_UA
dc.subjectsecondary bendinguk_UA
dc.subjectstress-strain analysisuk_UA
dc.subjectgeometry optimizationuk_UA
dc.subjectreliabilityuk_UA
dc.subjectservice lifeuk_UA
dc.subjectзаклепкові з’єднанняuk_UA
dc.subjectвторинний вигинuk_UA
dc.subjectрозрахунок напружено-деформованого стануuk_UA
dc.subjectоптимізація геометріїuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectресурсuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleImprovement of the aircraft fatigue characteristics by the optimization of riveted jointsuk_UA
dc.title.alternativeПокращення ресурсних характеристик літака шляхом оптимізації заклепкових з’єднаньuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_WangHongsong.pdfMaster Thesis3.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.